پارسیس کلینیک

خال های عروقی مادرزادی

لیزر excel V ویژه درمان ضایعات عروقی ساخته شده است . نور ساتع شده از این دستگاه از سطح پوست عبور می کند و معمولا بدون انکه هیچگونه آسیبی به پوست وارد کند ، جذب هموگلوبین موجود در رگها می شود . بدین ترتیب رگهای سطحی تخریب می شوند بدون آنکه هیچگونه آسیبی به بافتهای اطراف برسد .امروزه لیزر excel V موثرترین و بهترین درمان برای بر طرف کردن خالهای عروقی مادرزادی واکتسابی در سراسر دنیا می باشد.

 بسته به نوع خال عروقی و اندازه آن ، یک یا چند جلسه درمان به فواصل 4 تا 6 هفته لازم است . پس از انجام لیزر پوست کمی رنگ پریده می شود و ممکن است لکه های قرمز رنگ بسیار ریز درروی پوست ظاهر شود . علت بروز این لکه ها خون ریزیهای ظریف زیر پوستی به دلیل تخریب رگهای سطحی است و خود به خود درعرض یک هفته از بین می رود.

یکی دیگر از کاربردهای منحصر به فرد لیزر excel V درمان کلوئید (گوشت اضافی) و جای زخمهای قدیمی است .با توجه به آنکه روشهای قدیمی درمان این نوع ضایعات نظیر جراحی یا تزریق آمپولهای کورتون داخل ضایعه با درد زیاد همراه است ، امروزه لیزر excel V به عنوان یکی از بهترین و کم خطرترین درمانهای کلوئید مطرح شده است. 

جوش صورت آکنه مقاوم به درمان از مشکلات شایع دیگری است که بسیاری از نوجوانان و جوانان از آن رنج می برند .با یک جلسه درمان با لیزر excel V می توان بهبود قابل توجهی در جوشهای قرمز رنگ و ملتهب صورت و بدن ایجاد کرد . البته اثر این درمان موقت است و باید طبق نظر پزشک تکرار شود.

در حال حاضر لیزر excel V یکی از سریعترین شیوهای درمان جوش صورت به شمار می رود زیرا برخلاف درمانهای دیگر که پس از 3 تا 4 هفته اثر می کنند ، اثر درمان با excel V در عرض چند روز ظاهر می شود.

همچنین لیزر excel V برای درمان بیماری پسوریازیس ، روزاسه ، وریدهای سطحی پا ، زگیل و بسیاری از بیماریهای پوستی دیگر کاربرد دارد.

لیزر excel V موجود در کلینیک تخصصی پارسیس ساخت کمپانی Cutera آمریکا و دارای تائیدیه FDA می باشد . این لیزر با دارا بودن قابلیت تنظیم پهنای پالس از 0.5 تا 40 میلی ثانیه پیشرفته ترین لیزراست.

مطالب مرتبط

فهرست مطالب

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonتماس سریع