پارسیس کلینیک

لایه برداری پوست و مو
  • ویزیت و درمان بیماری های پوستی، ناخن و مو و ضایعات مخاطی دهان

در روزها و ساعات خاص در این مرکز، پزشکان متخصص پوست، بیماران پوستی، ناخن و مو و ضایعات دهانی را ویزیت کرده و درمانهای موثر را تجویز می کنند.

 

  • اسکن تشخیص پوست

کلیه بیمارانی که جهت اقدامات پوستی و زیبایی، لیزر و یا اقدامات درمانی مراجعه می کنند، قبل از انجام درمان توسط دستگاه kc به طور دقیقی پوست صورت با 3 نور طبیعی، پولاریزه و UV عکسبرداری میشود و میزان لک ها، چروکها و منافذ دقیقاً محاسبه می شود .این دستگاه ضمنا پارامترهای مختلف پوستی از جمله رنگدانه، میزان چربی، PH و رطوبت پوست و الاستیسیته پوست و نیز میزان تراکم موی سر به میزان دقیقی محاسبه می شود و نیز در این بخش کلینیک عکسبرداری دقیق جهت انجام اقدامات زیبایی مانند لیپولیز، تزریق ژل و بوتاکس، قبل و بعد از درمان انجام می شود.

 

  • کرایوتراپی

کرایوتراپی روشی کم عارضه و بی خطرجهت تخریب بعضی ضایعات پوستی به خصوص زگیل های پوستی و تناسلی می باشد که با استفاده از نیتروژن مایع که دمای 196 درجه سانتی گراد دارد، در دو سیکل حدود 30 ثانیه ای ضایعات مورد نظر، به اصطلاح فریز شده و بعد از چند روز خود به خود جدا می شود. در بعضی موارد به 2 یا 3 جلسه کرایوتراپی جهت از بین بردن ضایعات نیاز است.

 

  • کوتر

از کوتر می توان جهت برداشتن خالهای ریز پوستی و تکه های پوستی با کمترین آسیب بافتی و بدون به جای گذاشتن اسکار مشهود استفاده کرد. تفاوت این روش با روشهای قدیمی در بهبود سریعتر زخم و عدم به جای گذاشتن اسکار می باشد.

 

  • تزریقات داخل ضایعه پوستی

بعضی ضایعات پوستی همانند ریزش موهای سکه ای، کلوئید (گوشت اضافه)، کیست ها و ندول های آکنه، اگزماهای مقاوم پوستی با تزریق تریامسینولون به داخل ضایعه با غلظت های مختلف و توسط پزشکان قابل درمان است.

 

  • پاکسازی جوش های زیر پوستی

پاکسازی جوشهای زیر پوستی به روش علمی و با استفاده از وسایل مخصوص این کار جوشهای سرسفید و سرسیاه پوستی توسط پزشکان تخلیه می شود.

 

  • مزوتراپی و PRP سر جهت از بین بردن ریزش مو

مزوتراپی در حقیقت تزریق ویتامین ها و داروهای موضعی با غلظت های مخصوص توسط سوزن های ظریف و با استفاده از گان تزریق به داخل سر می باشد که معمولاً در فواصل 1 تا 2 هفته طی چند جلسه انجام میشود، که به مرور سبب کاهش ریزش مو و افزایش تراکم موهای سر می گردد. در روش جدیدتر  PRP، بخش حاوی پلاکت های سرم خون فرد جدا شده و به روش مزوتراپی به داخل سر تزریق می شود.

مطالب مرتبط

فهرست مطالب

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonتماس سریع