پارسیس کلینیک

لیزر کم توان جهت درمان کم پشتی و طاسی مو

لیزرتراپی مو با لیزر کم توان یا لیزر سرد (LLLT) یک روش درمانی نوین و انقلابی برای درمان ریزش مو به روش غیرجراحی است که هم برای زنان و هم مردانی که از مشکل آزاردهنده‌ی ریزش مو رنج می‌برند، می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. با انجام لیزرتراپی مو شما می‌توانید موهایی ضخیم‌تر، پرپشت‌تر و درخشان‌تر با ظاهری سالم و زیبا داشته باشید.

کلینیک تخصصی پوست و کاشت مو پارسیس از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی برای درمان ریزش مو بهره می‌گیرد. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم‌توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. متخصصین ما این روش را روشی بسیار موثر و نتیجه بخش برای بهبود کیفیت و حجم موها می‌دانند. در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک تخصصی پوست و مو پارسیس، روش‌های دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش و پرپشت شدن مو وجود دارد.

 

  • لیزرتراپی مو چیست؟

لیزرتراپی مو یک روش غیرجراحی و یک تکنیک علمی برای درمان ریزش مو، کم پشت شدن مو‌ها و مشکلات مربوط به موی سر است. روش لیزرتراپی طی مطالعات و تحقیقات پزشکی مورد بررسی قرار گرفته و اثربخشی و ایمنی آن به اثبات رسیده است.

دستگاه‌های لیزرتراپی از لیزرهایی با سطح انرژی نوری و جریان کم که خاصیت درمانی دارند، برای رفع مشکل ریزش مو بهره می‌برند. نحوه‌ی تاثیرگذاری لیزر بر روند رشد موها مشابه با بیوتراپی نوری است.

این تکنولوژی پیشرفته و نوین در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است و پزشکان و متخصصان این روش را درکنار روش‌های دیگری مانند محصولات ضد ریزش مو، داروهای مسدود کننده‌ی DHT و محلول ماینوکسیدیل، به عنوان یک روش موثر برای درمان ریزش مو می‌دانند.

 

  • لیزرتراپی مو چگونه عمل می‌کند؟

 

 

  • انتظار چه نتایجی را بعد از چه مدت زمان می‌توانم داشته باشم؟

ظرف مدت زمان سه ماه می‌توان نتایج درمان را مشاهده نمود. فولیکول مو برای شروع مجدد تولید مو به زمان نیاز دارد و مدتی طول می‌کشد که ساقه‌ی مو از پوست سر عبور کند و تا حدی که قابل رویت و تشخیص باشد، رشد کند. معمولا بعد از سه ماه از شروع درمان، بیمار اولین نشانه‌های اثربخشی لیزردرمانی را مشاهده خواهد کرد و ظرف مدت زمان شش ماه به نتایج نهایی درمان خواهد رسید.

طی یک مطالعه‌ی انجام شده، بعد از 20 جلسه‌ی درمانی (10هفته)، در 92 درصد از بیماران رشد موها افزایش یافته بود و در 98 درصد از بیماران روند ریزش موها تا حدود بسیار چشمگیری کند شده و یا متوقف شده بود. بعد از سی و ششمین جلسه‌ی درمانی، در 97 درصد از بیماران، تعداد موهای سر حداقل 20 درصد افزایش یافته و در 89 درصد از بیماران، تعداد موهای سر حداقل 30 درصد افزایش یافته بود. به همین ترتیب 57 درصد از بیماران رشد 50 درصدی داشته و 65 درصد از بیماران اظهار کردند که نواحی طاسی سر آن‌ها که به وضوح قابل مشاهده بوده است، بهبود یافته و کوچک‌تر شده است. 

 

 

  • آیا درمان ریزش مو با لیزر روش ایمنی است؟

بله،نوع لیزر مورد استفاده در این روش، لیزر کم توان یا لیزر سرد (LLLT) است که دارای تمامی استاندارهای بین المللی ایمنی است و به عنوان یک دستگاه درمانی “بدون خطرات چشمگیر” محسوب می‌شود و در بین لیزرهای به کار برده شده در زمینه کازمتیک (پزشکی زیبایی) در کلاس IIIA قرار دارد.

مطالب مرتبط

فهرست مطالب

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonتماس سریع