پارسیس کلینیک

لیفت صورت با نخ
قبل و بعد از لیفت صورت با نخ

این روزها به دلیل درخواست بیشتر افراد برای جوانسازی و لیفت صورت، روش های مختلفی را برای لیفت صورت شاهد هستیم. همانطور که می دانید با افزایش سن و سال، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و به دلیل کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست استحکام پوست از بین می رود و چین و چروک و افتادگی ها خود را نمایان می‌کنند. وجود چین و چروک ها و شلی پوست می‌تواند سن فرد را کاملاً نشان دهد و افراد برای جوانسازی و لیفت صورت از روش های لیفت صورت بهره می گیرند. از دیگر عوامل مرتبط با افتادگی صورت می توان به ژنتیک، چاق و لاغری مداوم، عدم مراقبت از پوست صورت، عدم استفاده از کرم های ضد چروک و غیره اشاره کرد. در حال حاضر روش های بسیار مناسب و موثری برای لیفت صورت وجود دارد. لیفت صورت با نخ یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای بالا کشیدن قسمت های مختلف صورت است. با لیفت صورت با نخ، نیاز به ایجاد برش و اسکار نیست. با انجام این روش با کمترین عوارض ممکن، می توان شاهد جوانسازی صورت بود. در این مقاله قصد داریم به تمام جوانب لیفت صورت با نخ اشاره داشته باشیم تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در رابطه با جوانسازی صورت خود داشته باشید.

لیفت صورت با نخ از جمله روش‌های جوان‌سازی صورت محسوب می‌شود که از تکنیک های مخصوصی برای بالا کشیدن و لیفت صورت در نواحی مختلف استفاده می شود. این روش جوانسازی از نوع کم تهاجمی است و نیاز به ایجاد برش مانند جراحی های پلاستیک نیست. در این روش تنها از نخ های لیفت قابل جذب استفاده می شود. با لیفت صورت با نخ بخیه های موقتی به صورت بسیار ظریف در اطراف محلی که نفت وارد پوست می‌شود، ایجاد می شود. در برخی موارد نیز نیازی به ایجاد بخیه هم نیست. این روش درمانی کم تهاجمی بهترین روش جایگزین برای جراحی لیفت صورت است. با روش لیفت صورت با نخ، پوست صورت به عقب و بالا کشیده می‌شود و در نتیجه صورت حالت سفت و لیفت شده پیدا می کند.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

دلایل انجام لیفت صورت با نخ

نخ هایی که در لیفت صورت با نخ به کار می رود با علائم پیری و افتادگی بیشتر پوست هم مبارزه می کند. از سوی دیگر این نخ ها دارای کلاژن هستند و با تحریک کلاژن سازی در ناحیه قرار داده می ‌شوند. این نخ ها با تحریک کلاژن سازی در نتیجه ایجاد زخم در لایه درم پوست، روند پیری را متوقف می کند. کلاژن نقش بسیار مهمی در جلوگیری از روند پیری و ایجاد چین و چروک دارد. کلاژن تاثیر زیادی بر کیفیت پوست ما می‌گذارد. کلاژن برای ترمیم زخم ها و افزایش انعطاف‌پذیری پوست، شل شدن پوست، تقویت  وافزایش کیفیت پوست و غیره اهمیت دارد. از مزیت های لیفت صورت با نخ، تحریک کلاژن سازی به صورت طبیعی است. زیرا این نخ ها با دندانه هایی که دارند، زخم هایی را در زیر پوست ایجاد می‌ کنند و باعث می ‌شود که کلاژن سازی در ناحیه افزایش پیدا کند.

با افزایش سن و سال به دلیل عوامل ژنتیکی و روند طبیعی پیری، شاهد کلاژن سازی کمتری هستیم که این مورد می تواند مهمترین علت ایجاد چین و چروک ها باشد. در سن ۷۰ سالگی میزان کلاژن سازی تا ۸۰ درصد کاهش پیدا می کند. حجم، قدرت و کیفیت پوست در نتیجه کاهش کلاژن سازی به شدت افت می کند و چین و چروک ها شروع به نمایانی می‌ کنند. با ضعیف تر شدن و کاهش کیفیت پوست می توانیم به راحتی شاهد ایجاد چین و چروک باشیم. همچنین عدم وجود کلاژن در ناحیه می‌تواند به افتادگی و شلی پوست منجر شود. تزریق کلاژن به پوست می تواند شلی و افتادگی پوست را تا حد کمی از بین ببرد. اما برای بالا کشیدن و لیفت صورت نیاز است که از نخ های لیفت کمک گرفته شود. مراجعینی که لیفت صورت با نخ را انتخاب می ‌کنند، باید این نکته را بدانند که لیفت صورت با نخ به استحکام پوست آنها کمک شایانی می‌کند و می‌تواند به بالا کشیدن اجزای مختلف صورت از جمله اطراف لب ها، شقیقه ها، ابروها، چشم ها و … منجر شود. با ایجاد زخم هایی که نخ های لیفت در زیر پوست ایجاد می کنند بدن به دنبال ترمیم ناحیه بر می آید و برای از بین بردن زخم ها و ترمیم زخم ها کلاژن سازی بیشتری را ایجاد می کند. به این شکل واکنش بدن می تواند به جوان سازی صورت و بالا کشیدن اعضای مختلف صورت منجر شود. روند بازسازی صورت توسط بدن می‌ تواند آثار بسیار خوبی را برای جوانسازی صورت در پی داشته باشد.

انواع کاربردهای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ برای بالا کشیدن قسمت های افتاده پوست صورت به کار می رود. از متداول ترین قسمت های صورت که نیاز به لیفت صورت دارند، ابروها، چانه، گونه ها و ناحیه اطراف لب ها می باشد. به طور کلی برای بالا کشیدن پوست صورت می توان از لیفت صورت با نخ استفاده کرد. به این ترتیب خاصیت ارتجاعی پوست برمی ‌گردد. با کشیدن پوست در این قسمت ها به سمت بالا و بیرون از صورت می توان ظاهر جوان تر و زیبا تری را به صورت فرد داد. به این ترتیب فرد چهره ای شاداب تر و درخشان تر و جوان تر پیدا می ‌کند. لیفت صورت با نخ در کمترین زمان ممکن و با ایمن ترین روش های پزشکی و تکنیک های روز دنیا انجام می‌شود تا به درمان پیری و چین و چروک پوست کمک کند.

کاندیدای مناسب برای لیفت صورت با نخ

مراجعان بسیاری برای لیفت صورت با نخ مراجعه می‌کنند. اما باید بدانند که شاید برخی از مراجعان کاندیدای مناسبی برای لیفت صورت با نخ نباشند. در ادامه قصد داریم به افرادی که برای لیفت صورت با نخ کاندیدای مناسبی هستند اشاره داشته باشیم. این روش جوانسازی و زیبایی برای افرادی که پوست نسبتا افتاده ای دارند و به دلیل کاهش و افزایش وزن های پی درپی شاهد افتادگی صورت در قسمت های مختلف صورت خود هستند، می تواند بسیار مناسب باشد. بهترین زمان برای انجام لیفت صورت با نخ می تواند از ۳۵ سال به بالا باشد. لیفت قسمت های یک سوم میانی صورت و قسمت پایینی صورت به جوانسازی صورت کمک می کند. بسیاری از خانم های جوان در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هم برای لیفت شقیقه و ابرو های خود اقدام می ‌کنند. به این ترتیب آنها قصد دارند که چشم و ابرو های خود را به سمت بالا لیفت کنند. این مورد ارتباطی به جوانسازی ندارد و می‌تواند به شادابی بیشتر صورت کمک کند و صورت هایی که بسیار اخم می کنند، شاهد باز شدن صورت شان هستند. از سوی دیگر این روش می ‌تواند به پیشگیری از ایجاد چین و چروک در ناحیه بین ابروها و خط اخم کمک شایانی کند. همچنین این روش جوانسازی از ایجاد چین و چروک های پنجه کلاغی جلوگیری می کند. بهترین کاندیداها برای لیفت صورت با نخ افرادی هستند که کلاژن سازی در صورت آنها به شدت کاهش یافته است. در سنین بالای ۲۵ سال کلاژن سازی به مرور کاهش پیدا می‌کند و تا سن ۳۵ سالگی می توان شاهد افت کلاژن سازی بود.

مراجعانی که شاهد افت کلاژن سازی شدیدی در پوست خود هستند، می‌ توانند کاندیدای بسیار مناسبی برای لیفت صورت با نخ باشند. این روش جوانسازی برای افرادی که حس می کنند حالت ارتجاعی و قدرت کشش پوست خود را از دست داده اند، می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی باشد. لیفت صورت با نخ می تواند شادابی و نشاط را به صورت آنها باز گرداند. لیفت صورت با نخ برای افرادی که در سنین بالای ۶۰ سال هستند، در برخی موارد مناسب نیست.

کاندیداهای نامناسب برای لیفت صورت با نخ

افراد بالای ۶۰ سال و افرادی که بیماری های زمینه ای خاصی دارند  به هیچ وجه کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت صورت با نخ نیستند. این افراد می‌ توانند از دیگر روش های جوانسازی صورت بسته به نظر پزشک متخصص شان بهره ببرند. لیفت صورت با نخ روشی است که برای افراد جوان تر نتیجه بهتری دارد. همچنین این روش برای خانم های جوان و خانم هایی که زیر ۲۰ سال سن دارند، به هیچ وجه مناسب نیست. انجام لیفت صورت با نخ برای افرادی که روش های مختلف جوانسازی صورت مانند استفاده از کرم های لیفت کننده و سفیدکننده استفاده کردند، ولی پاسخی نگرفتند، می تواند گزینه مناسب تری باشد. همچنین برخی پزشکان استفاده از بوتاکس را برای بالا کشیدن ابرو ها و لیفت صورت پیشنهاد می ‌کنند که در صورتی که فرد نتواند از این روش درمانی نتیجه بگیرد، می تواند برای لیفت صورت با نخ اقدام کند.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ می تواند به جلوگیری از افتادگی بیشتر پوست و همچنین لیفت و بالا کشیدن صورت کمک کند. در ادامه قصد داریم به برخی از مزیت های لیفت صورت با نخ اشاره داشته باشیم.
–        افزایش کلاژن سازی در ناحیه تزریق نخ لیفت
–        مشاهده نتیجه لیفت صورت بلافاصله بعد از لیفت صورت با نخ
–        کاهش قیمت لیفت صورت با نخ نسبت به روش جراحی لیفت صورت
–        عوارض جانبی کمتر لیفت صورت با نخ نسبت به جراحی لیفت صورت
–        دوران نقاهت کوتاه تر این روش با درد بسیار کم
–        بدون نیاز به بیهوشی عمومی
–        بدون نیاز به بستری بیمار
–        اثر ترمیم کنندگی طبیعی پوست
–        مناسب برای افتادگی های مختلف صورت
–        جذب شدن نخ بعد از مدت زمان مشخص
–        بدون ایجاد برش و زخم و جای بخیه مناسب برای پوست های حساس
–        درد، تورم و کبودی کمتر نسبت به روش جراحی لیفت صورت
–        عدم مشاهده نخ ها و همچنین عدم لمس آن ها

عکس قبل و بعد از لیفت صورت با نخ

معایب لیفت صورت با نخ

لیفت صورت و بالا کشیدن صورت برای درمان افتادگی و شلی پوست می‌تواند روش بسیار مناسبی باشد و خطرات کمتری دارد. لیفت صورت با نخ عوارض جانبی کمی دارد ولی نیاز است به آنها اشاره کنیم. این نکته را در نظر داشته باشید که عوارض جانبی لیفت صورت با نخ در شرایط مناسب و انجام مراقبت های بعد از لیفت صورت به هیچ وجه رخ نمی دهد و نیازی به نگرانی نیست. برخی از این عوارض به نوع روش جای گذاری لیفت صورت با نخ و تجربه و تبحر جراح بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که قبل از انتخاب جراح تمام موارد را بررسی کنید و بهترین و مناسب ترین پزشک برای انجام این روش را انتخاب کنید. از جمله متداول ترین عوارض جانبی لیفت صورت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر نخ ها به درستی در لایه عمیقی از پوست قرار نگیرد، می تواند از روی پوست بیمار قابل مشاهده باشند.
  • با کشیدن پوست امکان دارد که پوستی در قسمت لیفت شده جمع شود. پوست اضافه را نمی توان برش داد و در صورتی که مقدار پوست زیاد باشد، نیاز است که از جراحی لیفت صورت کمک گرفته شود.
  • در برخی موارد نادر امکان دارد که فرد به عفونت مبتلا شود. برای جلوگیری از عفونت می توان از آنتی بیوتیک های مناسب بهره برد.
  • درد و ناراحتی طولانی مدت بعد از لیفت صورت با نخ در برخی موارد نادر رخ می‌دهد.
  • جای زخم یا اسکار و فرورفتگی از جمله عوارض لیفت صورت با نخ است که در صورتی که این موارد را مشاهده کردید نیاز است به پزشک مراجعه کنید.
  • لیفت صورت با نخ برای چین و چروک های بسیار عمیق، افتادگی های شدید صورت و در سنین بالا مناسب نیست و نیاز است از جراحی لیفت صورت کمک گرفته شود.
  • انجام لیفت صورت با نخ برای افراد مسن می‌تواند عوارضی را به همراه داشته باشد.
  • در برخی نواحی صورت رگ ها و عروق و اعصاب مهمی وجود دارند و نیاز است که با دقت بیشتری نخ لیفت قرار گیرد.
  • عدم تقارن صورت به دلیل حرکت نخ ها در طول زمان می‌تواند یکی از موارد عوارض جانبی لیفت صورت با نخ باشد.
  • وجود درد بعد از لیفت صورت با نخ در برخی موارد دیده می شود.
  • در صورت لیفت با نخ نسبت به جراحی لیفت صورت دوران نقاهت کوتاه تر است ولی نتیجه ماندگاری همیشگی ندارد.
لیفت صورت با نخ

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

بیشتر مراجعان سوال دارند که لیفت صورت با نخ به چه روشی انجام می گیرد و مدت زمان انجام لیفت صورت با نخ چقدر است؟ در ادامه قصد داریم به مراحل اصلی لیفت صورت با نخ به صورت مشخص و دقیق بپردازیم.

مرحله 1:

قبل از لیفت صورت با نخ نیاز است که جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید، تا نوع پوست و مشکلات صورت شما بررسی شود.

مرحله 2:

در روز انجام لیفت صورت با نخ، ناحیه ای که نخ تزریق می شود به خوبی تمیز می شود و ضدعفونی می گردد.

مرحله 3:

سپس ناحیه به طور دقیق بررسی می‌شود و مشخص می شود که نخ از کجا وارد شود و به کجا برود.

مرحله 4:

قبل از اینکه نخ در ناحیه وارد شود، نیاز است که از آمپول بی حس کننده موضعی برای کاهش درد استفاده شود. در برخی موارد استفاده از کرم های بی حسی هم می تواند کاملا کافی باشد.

مرحله 5:

در مرحله بعدی نخ ها با دقت در زیر پوست قرار گرفته می‌شود و پوست کشیده و صاف می گردد و نخ هایی که یک انتهایی دارند که بعد از اینکه بافت ها درگیر شدند، باید که نخ قطع شود.

مرحله 6:

بعد از قرار دادن نخ در ناحیه تحت درمان، برش ها به خوبی تمیز می شود و مراجع می تواند مرخص شده و به خانه خود برود. نیاز به بستری بعد از لیفت صورت با نخ نیست. اما لیفت صورت با نخ مراقبت هایی دارد که نیاز است بعد از وکس صورت با نخ رعایت شود. با توجه به ظاهر صورت فرد، مشکلاتی که دارد، روند انجام لیفت صورت با نخ می تواند متفاوت باشد. هدف اصلی لیفت صورت با نخ از بین بردن شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت است. به این ترتیب صورت ظاهری شاداب تر و جوانتر پیدا می کند.

لیفت صورت با نخ درد دارد؟

این باور اشتباه است که لیفت صورت با نخ روش جونسازی دردناکی است. لیفت صورت با نخ به نحوی است که هیچ درد زیادی ایجاد نمی کند و قبل از انجام این روش، پزشک بی حسی موضعی در زیر پوست استفاده می کند. بنابراین بیمار در طول انجام لیفت صورت با نخ دردی را احساس نمی کند. همچنین داروی بی حسی با سوزن های بسیار ریزی تزریق می شود. این سوزن ها مشابه سوزن های بوتاکس تزریق می‌شود. بنابراین هنگام تزریق بی حسی هم درد خاصی احساس نمی شود. تجربه پزشک در انجام لیفت صورت با نخ، در درد کمتر بیمار بسیار تاثیر گذار است.

نکات مهم قبل از لیفت صورت با نخ

برای لیفت صورت با نخ لازم است که اقداماتی را قبل از مراجعه انجام دهید تا برای لیفت صورت با نخ آمادگی پیدا کنید. قبل از جلسه درمانی نیاز است که دستورالعمل های مراقبتی توسط پزشک به بیمار داده شود. آمادگی برای لیفت صورت با نخ برای نتایج نهایی بهتر بسیار تاثیر گذار است. از مهمترین اقدامات قبل از لیفت صورت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطع مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، ویتامین ای ایبوپروفن و غیره به مدت یک ماه قبل از انجام لیفت صورت با نخ. این موارد می‌تواند احتمال بروز کبودی و خونریزی را افزایش دهند.
  • قطع مصرف الکل و نوشیدنی های الکلی برای جلوگیری از کبودی اهمیت زیادی دارد. این موارد باید از یک ماه قبل از لیفت صورت با نخ قطع شود.
  • قطع مصرف سیگار و دخانیات از یک ماه قبل از لیفت صورت با نخ بسیار توصیه می شود.
  • در صورتی که فرد عفونتی در صورت و پوست خود داشته باشد، یا نیاز به جراحی دندانپزشکی داشته باشد، نیاز است که لیفت صورت با نخ را به تعویق بیاندازد و زمان دیگری این روش را انجام دهد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

پزشک دستورالعمل ها و مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ را به مراجع می گوید. به این ترتیب دوران بهبودی و نقاهت بعد از لیفت صورت با نخ به خوبی طی می شود. رعایت برخی نکات برای لیفت صورت با نخ می تواند به نتیجه بهتر از این روش کمک کند. در ادامه به برخی از این مراقبت ها اشاره می کنیم:

  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و تورم
  • خودداری از خم شدن و پایین آوردن سر برای مدت زمان مشخص
  • عدم شستشو و برخورد آب و صابون به ناحیه تحت درمان
  • عدم فشار دادن و مالش ناحیه ای که نخ وارد شده است به مدت دو تا سه هفته. زیرا می تواند باعث کنده شدن بخیه و یا از بین رفتن چسبندگی نخ شود و بر تقارن ناحیه تاثیر منفی بگذارد.
  • خودداری از انجام ورزش های شدید و سنگین یک الی دو هفته بعد از لیفت صورت با نخ. فعالیت های بدنی شدید می تواند نخ های لیفتینگ را جابجا کند.
قیمت لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ از جمله روش های زیبایی و جوانسازی صورت محسوب می‌شود و هزینه‌های این روش زیبایی تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار نمی ‌گیرد. هزینه لیفت صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • میزان افتادگی صورت
  • برند نخ لیفت به‌ کار رفته
  • میزان تجربه و تبحر پزشک و دستمزد جراح
  • میزان قدمت کلینیک و هزینه های جانبی کلینیک
  • میزان گستردگی افتادگی صورت

ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ بستگی به نوع نخ به کار رفته برای لیفت دارد. برخی از نخ های به کار رفته برای لیفت صورت ۶ تا ۱۲ ماه تاثیر گذار هستند و ماندگاری دارند. اما برخی دیگر از نخ های لیفت صورت تا دو سال هم ماندگاری دارند. نتیجه اولیه بعد از لیفت صورت با نخ بسیار عالی است. ولی به مرور زمان این سفتی و کشیدگی به نسبت کاهش پیدا می‌کند و بعد از شش ماه نخ ها در زیر پوست حل می شوند. این نخ ها بعد از مدت زمان مشخصی نتایج خود را نشان می‌دهند و ماندگاری خوبی دارند. اما نهایت ماندگاری استفاده از نخ های لیفت یک تا سه سال می باشد. با مشورت پزشک می توانید بهترین روش لیفت صورت را انتخاب کنید.

مشاوره با کلینیک پارسیس

اگر قصد انجام لیفت صورت با نخ دارید و انتخاب تان برای این روش کلینیک پارسیس است، می توانید با ما تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را با ما در میان بگذارید.

نتیجه لیفت صورت با نخ

نتیجه لیفت صورت با نخ بلافاصله بعد از انجام این روش نمایان می‌شود. اما در روزها و هفته های بعد از لیفت صورت با نخ و زمانی که تورم و کبودی ناحیه کاهش پیدا می‌کند، می‌توان نتیجه بهتر از لیفت پوست صورت با نخ را شاهد بود. در روزهای ابتدایی احتمالاً به دلیل تورم و کبودی ناحیه نمی توان نتیجه نهایی را مشاهده کرد. لیفت صورت با نخ روشی دائمی نیست و معمولا یک تا سه سال ماندگاری دارد. بنابراین مانند روش های دیگر مانند تزریق فیلر و بوتاکس نیاز به ترمیم و تمدید انجام لیفت صورت با نخ وجود دارد. این نخ ها بعد از مدت زمان مشخصی حل می شوند و قابل حل هستند و توسط بدن جذب می شوند. بنابراین نیاز است که این مورد توجه به خاطر داشته باشید. بعد از لیفت صورت می توانید به فعالیت های روزانه خود باز گردید. ولی از ماساژ و خوابیدن به روی نخ های جاگذاری شده برای لیفت صورت به شدت خودداری کنید.

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی لیفت صورت؟

لیفت صورت با نخ مزایایی از جمله دوران نقاهت کوتاه تر دارد. اما در جراحی لیفت صورت دوران نقاهت و مراقبت های بعد از جراحی بسیار بیشتر است. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که لیفت صورت با نخ ماندگاری همیشگی ندارد و نیاز است که هر دو سال یک بار، تمدید شود. اما جراحی لیفت صورت همیشگی است و نتیجه آن تا آخر عمر فرد همراه وی باقی می ماند. لیفت صورت با نخ مزیت دیگری دارد و آن هم عدم ایجاد اسکار و عدم نیاز به بخیه زدن است. زیرا در ناحیه هیچ برشی ایجاد نمی شود. اما لیفت صورت با روش جراحی نیاز به ایجاد برش هایی در ناحیه سر دارد که در نتیجه نیاز به بخیه را ایجاد می کند. همین بخیه ها می توانند باعث ایجاد اسکار شوند و جای بخیه را بر جای بگذارند. توجه به این نکات خیلی مهم است تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را در زمینه نوع لیفت صورت بگیرید. همچنین اینکه چه نقاطی از صورت دچار افتادگی شده اند و سن مراجع چقدر است، می تواند در انتخاب بهترین گزینه برای لیفت صورت تاثیر گذار باشد. انتخاب روش مناسب برای لیفت صورت باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد.

عکس لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی؟

لیفت صورت با نخ می تواند به کشیدگی و بالا کشیدن و یا لیفت صورت کمک کند. در حالی که با تزریق چربی می توان به صورت حجم داد. به هیچ عنوان نمی توان با تزریق چربی، به لیفت صورت کمک کرد. اما تزریق چربی در نواحی خاصی می تواند بر ظاهر کلی فرد و لیفت به نظر رسیدن صورت کمک کند. اینکه چه روش درمانی و جوانسازی برای مراجع بهتر است، باید توسط متخصص پوست انتخاب شود و انتخاب خودسرانه نمی تواند نتیجه مناسبی داشته باشد.

سوالات متداول درباره لیفت صورت با نخ

مطالب مرتبط

فهرست مطالب

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
Call Now Buttonتماس سریع